KOMBINIRANE LESENO-JEKLENE VARNOSTNE OGRAJE ROADIS EURO MB®

Kombinirana leseno-jeklena cestna varnostna ograja ROADIS EURO MB® predstavlja idealen kompromis med varnostjo, ki jo zagotavlja jeklena konstrukcija, in estetiko, ki je dosežena s prevleko iz lesa.

Posebej je primerna za vgradnjo v naravna okolja, kot so gozdne in gorske ceste, naravni parki, počivališča, območja vpadnic v mesta, kolesarske steze in šole.

Kombinirane ograje so estetski elementi, ki vizualno uredijo cestišča, hkrati pa skrbijo za varnost udeležencev v prometu. Montaža je enostavna in hitra. Vsi jekleni elementi so tudi protikorozijsko zaščiteni s postopkom vročega cinkanja skladno s standardom EN ISO 1461, vzdrževanje pa ni potrebno. Jekleni in leseni deli ograje so vnaprej tovarniško sestavljeni, kar poenostavi logistiko in montažo na objektu.

 

Kombinirane leseno jeklene varnostne ograje ROADIS EURO MB® so na voljo v dveh verzijah: EURO MB1® in EURO MB2®

EURO MB1®Preko horizontalne jeklene pločevine odbojnika je nameščena lesena obloga v obliki polkrožnega debla premera 18cm, ki je pritrjeno z vijačno zvezo. Lesena obloga je v »standardni izvedbi« samo s prednje, vidne strani, možna pa je tudi izvedba s »popolno leseno oblogo« (dve polkrožni debli, eno s sprednje in eno z zadnje strani) brez vidnih jeklenih delov. Prav tako so z leseno oblogo pokriti tudi stebri ograje.

EURO MB2®: Horizontalna lesena obloga iz debla premera 18cm ima izdelan utor, v katerega je vstavljen jekleni U profil odbojnika. Deblo je pritrjeno z vijačno zvezo. Z leseno oblogo so prekriti tudi vertikalni stebri ograje. Enostavno in hitro montažo ograje EURO MB2® omogočata dve tehnični lastnosti: 1. steber in distančnik sta lahko pozicionirana kjerkoli vzdolž jeklenega horizontalnega odbojnika, 2. sistem s T-glavo vijakov predstavlja integrirano orodje za pomoč pri montaži.

 

Dobavljivi so tudi vsi dodatni oziroma posebni elementi, kot so: začetni in končni elementi, prehodni elementi, znižani terminali, stebri s ploščo in signalizacijska oprema. Znižani terminal dolžine 4,5m pri ograji EURO MB1® je dobavljiv skupaj z dvema standardnima stebroma in zaključnim stebrom sistema. S tem je zagotovljeno odlično sidranje sistema v podlago, kar v primeru trka povečuje varnost. Pri ograji EURO MB2® so znižani terminali dolžine 4m.

Prav tako so dobavljivi dodatni elementi za zaščito kolesarjev in pešcev na mestih, kjer sta vozišče za motorna vozila in kolesarska steza oziroma pločnik vzporedni, med njima pa namestimo kombinirano leseno jekleno varnostno ograjo.

Prav tako so dobavljivi dodatni elementi za zaščito kolesarjev in pešcev na mestih, kjer sta vozišče za motorna vozila in kolesarska steza oziroma pločnik vzporedni, med njima pa namestimo kombinirano leseno jekleno varnostno ograjo.

Oba tipa ograje sta dobavljiva v “standardni izvedbi”, kjer je lesena obloga samo s sprednje – vidne strani in v izvedbi s “popolno leseno oblogo” brez vidnih jeklenih delov. Jekleni deli so poleg protikorozijske zaščite s postopkom vročega cinkanja lahko dodatno prašno barvani.

Vsi leseni deli ograje so izdelani iz rdečega bora, ki ima visoko absorpcijsko sposobnost za impregnacijsko obdelavo lesa, kar zagotavlja dolgo življensko dobo. 

Les je 100% impregniran (class 4 brez arzena, skladno s standardom EN 335, P8 level) vse do jedra, s tem pa je zagotovljena najvišja raven obstojnosti v najzahtevnejših zunanjih pogojih, kot so vlaga, voda, agresivna atmosfera in stik z zemljiščem tal.

 

Kombinirane leseno jeklene cestne varnostne ograje ROADIS EURO MB® so testirane skladno s standardom EN 1317-2 in zagotavljajo visok nivo varnosti v cestnem prometu, kar je razvidno tudi iz spodnje preglednice:

VerzijaEURO MB1®EURO MB1®EURO MB2®EURO MB2®
Dolžina odbojnika1,5m3m2m4m
Razdalja med stebri1,5m3m2m4m
Nivo zadrževanjaN2 (normalno)

N2 (normalno)

N2 (normalno)N2 (normalno)
Delovna širinaW6 (1,93m)W6 (1,93m)W5 (1,6m)W7 (2,3m)
ASI*A (0,7)A (0,7)A (0,7)A (0,7)
Teža sistema M [kg/m]27,5 (standard)21,8 (standard)26,9 (standard) 22,7 (standard)
Testirana skladno z
EN 1317 – 2
⊂∈ sistem označevanja
Proti korozijska zaščita s postopkom vročega cinkanja skladno z EN ISO 1461
Dvojna protikorozijska zaščita (vroče cinkanje + prašno barvanje)OpcijaOpcijaOpcijaOpcija
Standardna ali polna lesena oblogaOpcijaOpcijaOpcijaOpcija
Narejeno v Evropi

* ASI A (0,7) … najnižje možno tveganje vpliva trka na potnike v vozilu (možne le manjše poškodbe)